Klachten
Klachtenprocedure
By-Dol Creations
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat je niet tevreden bent met onze werkwijze. Wil je hierdoor een klacht indienen? Dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@sk-wonen.nl. Binnen een termijn van 14 dagen nadat je een e-mail stuurt zullen wij jouw klacht beantwoorden. Eventueel kunnen wij deze termijn verlengen naar maximaal 30 dagen, maar dit zullen wij te allen tijde aan je mededelen.
Leidt dit niet tot een (gewenste) oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Ook is het mogelijk voor consumenten in Europa om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Dit kan enkel als je jouw klacht niet ergens anders hebt ingediend.